Ths, ja za ORI używane od RSa zapłaciłem 300zł :P
Jaki wybrać rozmiar opon zimowych?
Zwiń
X
-
to będziesz zakładał jakiś dziwny rozmiar...Zamieszczone przez hsurimJeśli będę rozglądał się za zimówkami, to z całą pewnością bęðę szukał nieco wyższych (niż 65)
komfort na 65 nie jest wystarczający dla Ciebie :?: :shock:
na to pytanie możesz tylko Ty sam sobie odpowiedzieć.Zamieszczone przez kaczi44Chodzi mi o to czy prędkość wybrać do 190km/h (91 T), czy do 210km/h (91 H)?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ano ... "można wytrzymać". :szeroki_usmiechZamieszczone przez szkoda(...)
komfort na 65 nie jest wystarczający dla Ciebie :?: :shock:
(...)
Głównie chodzi mi o to, że te niewiele wyższe opony podniosą całe autko.
Mam pewne doświadczenia z bawarki trójki, kiedy to zimówki miałem - właśnie - 70-tki (letnie 65) i wysokość autka była jak najbardziej pożądanie wyższa a komfort jazdy - przy zdecydowanie twardszym zawieszeniu - był nieporównywalnie lepszy.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
w ten najbardziej upalny wikend wakacji debatujecie o oponach zimowych :?: :?: :!: :!: :P
Jakoś nie kompunuje mi się ten temat z otoczeniem
w dzisiewjszych czzsach rozmiar zimówek powinien być zgodny z DTR-ką i nie należy kombinować nad zmianami rozmiaru. . Chyba , że na lato np. 17-stki to na zimę zamiennik w 16-tce.NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Czy wymiana opon na rozmiar nie homologowany przez producenta nie spowoduje perturbacji z ubezpieczycielem w przypadku konieczności wypłaty odszkodowania?Zamieszczone przez hsurimJeśli będę rozglądał się za zimówkami, to z całą pewnością bęðę szukał nieco wyższych (niż 65)
Podniesienia Octy lepiej zrealizować zestawem: tulejki podwyższające + amortyzator Bilstein B4. Tak zrobiłem zgodnie z sugestiami forumowiczów i od tego czasu jeźdżę bezstresowo.Zamieszczone przez hsurimZawsze to nieco wyżej i tym samym łatwiej wyjechać ze śniegu - a o komforcie jazdy nie wspomnę.
Komentarz
-
-
A po zimie ... znowu zamienić na fabryczne ?? :PZamieszczone przez rogoz(...)Podniesienia Octy lepiej zrealizować zestawem: tulejki podwyższające + amortyzator Bilstein B4. Tak zrobiłem zgodnie z sugestiami forumowiczów i od tego czasu jeźdżę bezstresowo.Zamieszczone przez hsurimZawsze to nieco wyżej i tym samym łatwiej wyjechać ze śniegu - a o komforcie jazdy nie wspomnę.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
Ja zostawiam podwyższony przód - w subiektywnego odczucia nie obserwuję znaczącego pogorszenia stabilności auta co zawdzięczam zapewnie innej charakterystyki Bilstein B4 w stosunku do seryjnych amorków. Dodatkowo zyskuję mniejsze prawdopodbieństwo uszkodzenia miski olejowej przy jeździe w naszych krajowych warunkach. Bez stresu podjeżam też pod krawężniki nie bojąc się o uszkodzenie dolnego rantu zderzakaZamieszczone przez hsurimA po zimie ... znowu zamienić na fabryczne ?? :P
Komentarz
-

Komentarz